Bestuurssecretaris SHBO

Taken en verantwoordelijkheden:

Vergaderingen:

  • Vergaderlocatie organiseren in overleg met de horeca Villa Ockenburgh BV.
  • Notuleren van de SHBO-bestuurs- en RvT-vergaderingen. Maak beknopte en nauwkeurige verslagen.
  • Vergadering plannen (datum prikken) in overleg met SHBO-bestuursleden en RvT-leden.
  • Bereid de agenda voor in samenwerking met de voorzitter en verspreidt deze een week voor de datum van de vergadering.

Documentatie en archivering:

  • Zorg voor het bijhouden en gestructureerd archiveren van belangrijke documenten, zoals statuten, notulen,   beleidsdocumenten en andere administratieve stukken op de SHBO-drive.
  • Mappen en toegangen beheren van de SHBO-drive.

Ondersteuning bieden aan het bestuur:

  • Ondersteunen van de voorzitter en andere bestuursleden waar nodig.
  • Samenwerken met andere bestuursleden om doelstellingen en actiepunten te coördineren en op te volgen.
  • Helpen bij het opstellen en updaten van beleidsdocumenten en statuten.

Gewenste vaardigheden en kwalificaties:

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Organisatorisch vermogen en aandacht voor detail.
  • Bekendheid met administratieve procedures.
  • Vermogen om effectief samen te werken in een team.
  • Betrouwbaarheid en integriteit: Het vermogen om vertrouwelijkheid serieus te nemen en te handhaven, zelfs in uitdagende   omstandigheden.
  • Vertrouwdheid met de missie en doelstellingen van de stichting.

Tijdsbesteding:

De geschatte tijdsbesteding voor deze rol bedraagt ongeveer 8 tot 16 uur per maand, inclusief vergaderingen en administratieve taken. Afhankelijk van de extra taken die je op je neemt.